PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: ostrzegam przed sklepem alpinusaNiech wszyscy zostana wolontariuszami!
  • Data: 2004-01-04 12:55:02
    Temat: Niech wszyscy zostana wolontariuszami!
    Od: "Moralistka M." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czesc.
    :)
    > Chwalebne

    Rzeczywiscie "chwalebne". Po tych wszystkich wypowiedziach stwierdzam, ze
    moze wszyscy powinni podazac za przykladem i pracowac za darmo, wtedy wiele
    osob przyzwyczai sie wreszcie, ze nawet z wyzszym wyksztalceniem sa malo
    warci. Po co ich doceniac, liczyc sie z nimi, a na poparcie taki pracodawca,
    ktory "na poczatek", czasem do samego konca "proponuje" wolontariat niech
    beda rzesze wolontariuszy, ktorzy ani mysla domagac sie swojego prawa do
    wynagrodzenia za swoja "cenna" prace. Skoro tyle osob jest sklonnych
    pracowac za darmo to po co w ogole zatrudniac? Bedzie mu ciezko (umra
    rodzice, babcia, zona straci prace) to odejdzie ale wtedy przeciez na jego
    miejsce pojawi sie 5 nowych, chetnych do pracy za darmo...
    Obled z takim rozumowaniem, wolontariat powinien byc czyms dodatkowym,
    wyjatkowym, etapem przejsciowym (zdobycie doswiadczenia) a nie sposobem na
    lepsze(?) samopoczucie ("dobrze, ze w ogole ktos cos mi zaproponowal" lub
    "jestem lepszy, bo nie potrzebuje pieniedzy" - zbdura!), substytutem
    normalnej (godziwej) pracy...

    M.M.