PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
    From: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie na informatyke...
    Date: Sat, 20 Apr 2002 16:42:51 +0200

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a9q3d5$elp$1@news.tpi.pl...

    > generalnie
    >
    > Wybacz ale bzdury piszesz, na zadnych dwoch uczelniach nie ucza TAK SAMO,
    > ani programowania ani projektowania...

    Uczyc, to inaczej uczy kazdy wykladowaca, ale tak podstawowych rzeczy, jak
    programowanie, to na kazdej uczelni mozna sie nauczyc w podobnym zakresie i
    czy po politechnice, czy po uniwersytecie ( oczywiscie nie mozie, to o
    roznych dziwnych kierunkach 'pseudoinformatycznych" ) to mapisac program w
    jakims jezyku bedziesz umial.

    > Zakladam, ze mialo byc "uniwersytet ksztalci bardziej w strone
    > projektowania" i smiem twierdzic, ze bladzisz. Skad czerpiesz ta 'wiedze'
    > politechnice? I konkretne pytanie - jakie metody projektowania praktycznie
    > poznales na UW?

    Rozne :-). Ale glownie mi chodzilo o takei zadania praktyczne, jak np.
    opowiesci sp. prof. Kreczmara ma temat Poltaxu i potem dyskusje na temat
    roznych problemow, ktore tam wychodzily

    > No ja chyba chodzilem na uniwersytet pt. "Politechnika Slaska", bo mnie
    nikt
    > do niczego nie zmuszal (ciekawe jak to sie odbywa - torturuja?), a na

    Jakies kolokwia na wstepie cwiczen, listy obecnosci - czyli system "szkolny"

    > wyklady tez nie bylo 'musu' uczeszczac. Co do cwiczen pytanko, czy na UW
    > NIKT nie sprawdza obecnosci na cwiczeniach? Czy na wykladach nikt nigdy
    nie
    > puscil listy obecnosci? Na zadnym wykladzie? I druga sprawa jakich

    1. JEseli chodzi o cwiczenia zdarzxalo sie, glownie wtedy, gdy obecnosc byla
    sposobem zaliczenia ( ale tez zwykle istnial alternatywny sposob, poprzez
    kolokwium )
    Wyklady - zgodnie z tradycja uniwersytecka byly zawsze sobrowalne.

    > absolwentow generuje uczelnia na ktorej wystarczy 'zdac iles tam kolokwiow
    > egazaminow'? Bo np. zeby zrobic takiego MCSE wystarczy zdac iles tam
    > egzaminow (niektore to nawet trudne sa), ale po mojemu to, ze ktos ma MCSE
    > niekoniecznie przeklada sie na jego umiejetnosci praktyczne.

    Takich, jakich od paruset lat generuja wszystkie uniwersytety - ludzi,
    ktorzy ucza sie nie dlatego, ze ktos ich zmusza, jak dzieci w szkole, tylko
    dlatego, ze chca.

    --
    Jacek