PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
  • Data: 2002-04-20 20:14:56
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a9s5js$l0p$1@news.tpi.pl...

    > Tak , tyle, ze dwoch absolwentow dwoch roznych uczelniprogram rozwiazujacy
    > konretnie zadanie napisze inaczej - jeden zrobi to lepioej drugi gorzej.
    > Nauka programowania to nie jest nauka skladni jezyka, do tego dochodzi
    > jeszzce styl programowania. W roznych jezykach styl ten jest rozny.
    Dlatego
    > uczelnie "wypuszczaja" roznej klasy programistow.

    Ja porownuje ogolnie politechnike i uniwersytet. Sa roznice w "klasach"
    uczelni, ale
    w "porzadnych" uczelniach tego mozan sie nauczyc programowania w dobrym
    stylu.
    Niewazne, czy bedzie to uniwerek, czy politechnika, progrsmista wyjdzie
    podobny, choc zapewne po uniwerku bedzie mial bardziej
    zaciecie w strone programwoania "ladnego", a po poltechnice "szybciej
    dzialajacego" ( oczywiscie w przenosni )

    > praktycznie

    > Czyli zadne.

    Czyli rozne. W 93 roku na topie byly takie pojecia, jak CASE, czy RAD .....

    > Wybacz ale takie wyglaszanie takich opowiastek to nie jest jeszcze
    nauczanie
    > projektowania.

    A uwazasz,z e wyklady na temat metodologii sa najwazniejsze ? To wlasnie
    proby rozwiazywania takich problemow, z prawdziwego zycia sa najwazniejsze

    > byla
    >
    > Och czyli szkolka wg Twojej definicji.

    Chyba 2 razy w ciagu studiow. Na politechnice to normalka.

    > MCSE

    > tylko
    >
    > Jasne a w socjalizmie ludzie pracuja nie dla pieniedzy tylko dlatego ze sa
    > klasa robotnicza - ladne hasla...

    Tak, a w firmach ludzie uwielbiaja pracownikow, ktorych trzeba prowadzic za
    raczke, a nie stawiac zadania i je egzekwowac.
    Studia maja uczyc samodzielnosci - masz zadanie, srodki do jego wykonania i
    jestes rozliczany po jego wykonaniu.

    --
    Jacek