PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
  • Data: 2002-04-22 16:50:56
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Apr 2002 12:19:11 +0200, "Maciek Bryński"
    <m...@g...pl> wrote:

    >A ogolnie zadowolony jestes ze poszedles tam a nie gdzie indziej?
    Ja jestem zadowolony i 5 tysiecy (chyba) studentow Pol Sl.
    Dyskusje co jest lepsze Politechnika czy Uniwerek przypominaja mi
    dialogi Stanislawskiego o wyzszosci Swiet BozegoNarodzenia nad
    Wielkanocnymi. To nie wiedza ktora wyniesiecie z uczelni da wam sukces
    ale to co z nia zrobicie.

    Co do latwosci znalezienia dobrze platnej pracy po UW, to jest to
    obecnie unwiwerek modny, ciekawe jak bedzie za lat, 10 kiedy
    przestanie takim byc. Czy panowie po UW beda automatycznie mieli
    mniejsze szanse na prace? Uwazam ze nie a jesli tak to biada im i nam.

    Kolega z uniwerku wzmianka o kolokwiach przypomnial mi stary kawal o
    studentach uniwerku, politechniki i akademii medycznej (nie bede
    cytowal)Niepokojace jest ze na uniwerku wystarczy zdac kolokwia i sie
    ma zaliczenie - zwlaszcza ze dosyc czesto sie w takich okazjach
    posluguje tzw. pomocami naukowymi. Dlatego tez staje sie mi niedziwna
    korupcja na uniwersytetach.

    Za Warszawa przemawiaja kontakty w tym miescie byc moze przydatne
    podczas pracy zawodowej i tzw. obcykanie miasta. Jednak i to ma minusy
    np zycie studenckie troche cie to bedzie kosztowac zwlaszcza ze na
    wykladach nie bedziesz sie musial pojawiac.

    Ostania rzecz - 5 tys studentow w Gliwicach daje duuzy procent
    mlodziezy studenckiej w tym miescie (jesli Gliwice maja 100tys to 5%)
    i raczej wszystko sie kolo niej kreci, w Warszawie studenci to
    niewielki ulamek spoleczenstwa.

    Inna sprawa ze jakbym mial teraz wybierac dalszy kierunek studiow to
    nie wiem czybym poszedl na informatyke (zarobki spadly a pracy malo).

    Pzdr
    Limfo