PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke...Re: Gdzie na informatyke...
  • Data: 2002-04-22 21:02:50
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk) szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    >Inna sprawa ze jakbym mial teraz wybierac dalszy kierunek studiow to
    >nie wiem czybym poszedl na informatyke (zarobki spadly a pracy malo).
    [...]

    Mozna miec nadzieje, ze sie poprawi. W koncu jak jest zima, to zamiat
    zatrudnic informatyka, mozna zlecic pomaganie paniom, ktorym sie
    zacina word panu Mietkowi z biura, ktory kiedyc przez przypadek sie
    przyznal, ze mial C64.

    A caly czas tak nie bedzie.

    Faktem jest, ze prace znalezc mozna, tylko nie kazdy by chcial
    pracowac ze pieniadze, ktore oferuja pracodawcy.

    A zima wiecznie trwac nie bedzie. Byle do wiosny :-)

    Marecki