PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
    From: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie na informatyke...
    Date: Fri, 19 Apr 2002 23:52:21 +0200

    "Jacuo" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a9q0nt$mq0$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:a9p3ne$14qo$1@news2.ipartners.pl...
    > nauczyc

    OD
    > rozne
    >
    > Jezeli chodzi o programowanie i tym podobne podstawowe sprawy to
    generalnie
    > naucza sie tego samego.

    Wybacz ale bzdury piszesz, na zadnych dwoch uczelniach nie ucza TAK SAMO,
    ani programowania ani projektowania...

    > pieknie!
    > rzecz
    >
    > Zle sie wyrazilem - oczywiscie nie chodzilo mi, ze po politechnie sa jacys
    > nie myslacy ludzie.
    > Natomiast na obu uczelniach jest troche inne podejscie - politechnika
    > ksztalci bardziej w strone projektowania, mniej jest tam "wkuwania",

    Zakladam, ze mialo byc "uniwersytet ksztalci bardziej w strone
    projektowania" i smiem twierdzic, ze bladzisz. Skad czerpiesz ta 'wiedze' o
    politechnice? I konkretne pytanie - jakie metody projektowania praktycznie
    poznales na UW?

    > na politechnice bardziej ksztalci sie w strone programowania, spraw
    > hardwerowych jest wiecej wiedzy pamieciowej.

    Ooops, ciekawostka - hardware'u troche jest ale... glownie projektowania :-)
    Wiesz tam Cie ucza myslec - jak zaprojektowac system co by skutecznie
    dzialal :-)

    > Dokladnie tak jest - na politechnice bardziej zmuszja do systematycznej
    > nauki, a na uniwerku malo to kogo obchodzi, trzeb zdac iles tam kolokwiow
    > egazaminow, a czy sie chodzi na
    > cwieczenia ma mniejsze znaczenie, a na wyklady - zadne.

    No ja chyba chodzilem na uniwersytet pt. "Politechnika Slaska", bo mnie nikt
    do niczego nie zmuszal (ciekawe jak to sie odbywa - torturuja?), a na
    wyklady tez nie bylo 'musu' uczeszczac. Co do cwiczen pytanko, czy na UW
    NIKT nie sprawdza obecnosci na cwiczeniach? Czy na wykladach nikt nigdy nie
    puscil listy obecnosci? Na zadnym wykladzie? I druga sprawa jakich
    absolwentow generuje uczelnia na ktorej wystarczy 'zdac iles tam kolokwiow i
    egazaminow'? Bo np. zeby zrobic takiego MCSE wystarczy zdac iles tam
    egzaminow (niektore to nawet trudne sa), ale po mojemu to, ze ktos ma MCSE
    niekoniecznie przeklada sie na jego umiejetnosci praktyczne.

    > UW

    > Bo wiekszosc z nich pracuje gdzie indziej. A tu robie sie najwieksze
    > projekty.

    Zwiazku tego zdania z moim nijak znalesc nie sposob - ale zalozmy, ze sila
    tego argumentu jest zatrwazajaca... :-)