PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
    From: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie na informatyke...
    Date: Fri, 19 Apr 2002 23:03:31 +0200

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a9p3ne$14qo$1@news2.ipartners.pl...

    > "Jacuo" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nieprawda, to czego sie nauczysz i czy dobrze sie tego nauczysz ZALEZY OD
    > UCZELNI (ale nie od jej typu). A politechnika i uniwersytet to napewno
    rozne
    > uczelnie, skoro tak, to na 100% inaczej ucza.

    Jezeli chodzi o programowanie i tym podobne podstawowe sprawy to generalnie
    naucza sie tego samego.

    > tym
    >
    > Nieprawda, na polibudzie "ucza" Cie tych przedmiotow, a to czy sie ich
    > "nauczysz" to zupelnie inna historia.

    Oczywistosc.
    Przeciez napisalem, ze najwazniejszy jest sam uczacy sie, jego zapal,
    zdolnosci, checi.

    > strone
    >
    > Ooops, myslacy po uniwersytetach i nie myslacy po politechnikach -
    pieknie!
    > Wybacz ale na polibudzie tez sie nauczysz projektowania, jesli chcesz
    rzecz
    > jasna.

    Zle sie wyrazilem - oczywiscie nie chodzilo mi, ze po politechnie sa jacys
    nie myslacy ludzie.
    Natomiast na obu uczelniach jest troche inne podejscie - politechnika
    ksztalci bardziej w strone projektowania, mniej jest tam "wkuwania",
    na politechnice bardziej ksztalci sie w strone programowania, spraw
    hardwerowych jest wiecej wiedzy pamieciowej.

    > uniwersytecie -
    >
    > Chie, chie, a to ciekawe.

    Dokladnie tak jest - na politechnice bardziej zmuszja do systematycznej
    nauki, a na uniwerku malo to kogo obchodzi, trzeb zdac iles tam kolokwiow i
    egazaminow, a czy sie chodzi na
    cwieczenia ma mniejsze znaczenie, a na wyklady - zadne.

    UW

    > Chie, chie jeszcze ciekawiej... najlepsi nauczyciele som w warszawce...

    Bo wiekszosc z nich pracuje gdzie indziej. A tu robie sie najwieksze
    projekty.

    --
    Jacek