PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych › Re: Emerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych
  • Data: 2008-05-21 11:21:19
    Temat: Re: Emerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych
    Od: "ChrissP." <k...@-...-tnij-onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 May 2008 09:58:21 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2008-05-21, ChrissP. <k...@-...-tnij-onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie ma potrzeby. Na razie używasz Windowsa.

    A i owszem - w biurze, na jednym kompie (obecnie nie prowadzę już firmy -
    wyemigrowałem i pracuję dla kogoś...).
    Po drugie, mamy w firmie kilka komputerów z Linuksem i kilka z Windowsem
    (te z Windowsem: 1 do pakietu Sage, dwa następne dla _1_ strony WWW pod IE,
    2 kompy "do grzebania", w tym ten, z którego piszę.

    Firma 100osobowa (około), 20 komputerów, serwer na Debianie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof