PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin › Re: Dobry admin to zły admin
    From: Gienek <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobry admin to zły admin
    Date: Sat, 24 Feb 2007 11:36:14 +0100
    <er6ub0$uvo$1@opal.icpnet.pl> <er73l4$hdn$1@inews.gazeta.pl>
    <er746k$48p$1@opal.icpnet.pl> <e...@s...poczta.onet.pl>
    <er945o$bgp$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@q...googlegroups.com>
    <er9fd9$imf$1@opal.icpnet.pl> <erad6l$2j9$1@inews.gazeta.pl>
    <erae3c$ehm$1@opal.icpnet.pl> <eraequ$a6e$1@inews.gazeta.pl>
    <eraf45$fl1$1@opal.icpnet.pl> <erm6br$hmi$1@inews.gazeta.pl>
    <erm9s1$ekl$1@opal.icpnet.pl> <ermld2$f8v$1@inews.gazeta.pl>
    <erolgt$bjm$1@inews.gazeta.pl>

    > a potem okreznymi drogami do mnie dociera, ze
    > ludzie mowia, ze "przejelam" dana rzecz i ze wysilanie sie to by teraz
    > bylo wylacznie pracowanie na moja pozycje, slawe i wplywy bedac w cieniu
    > i choc nic do mnie osobiscie nie maja, to po prostu sie im juz nie oplaca.
    >
    > Rece opadaja, zwlaszcza jesli nie chodzi o wladze czy kase, tylko o
    > zrobienie czegos sensownego i z zalozenia bezinteresownego.

    Każdy sądzi według siebie. Sami od siebie nic nie dadzą bezinteresownie to
    według nich inni też wszystko robią interesownie.

    > Od siebie, gdziekolwiek jestes?

    Masz rację. Tylko że to nie takie proste. Nie wiem czy przeczytałaś całą tą
    dyskusję. Starałem się jak mogłem żeby dać coś od siebie dla firmy.
    Niestety wszelkie moje wysiłki były tępione w samym zarodku. Im bardziej
    starałem się tym bardziej byłem gnojony. Jak już zaczęło mi grozić
    zwolnienie z pracy to zaprzestałem swoich wysiłków i postanowiłem płynąć z
    prądem. Wtedy wszystko wróciło do normy i mam spokój.

    Oczywiście nie zaprzestałem całkowicie swojej walki o "normalność". Szukam
    innej firmy w której ktoś jest doceniany za to że wszystkie maszyny
    działają tak jak trzeba a nie na odwrót. Jak już znajdę taką firmę i zechcą
    mnie tam zatrudnić to zmienię pracę. I będę tak robić aż do skutku. Nie
    chcę biernie brnąć z prądem. Chcę coś dawać od siebie dla firmy i być za to
    doceniany.