PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin › Re: Dobry admin to zły admin
  • Data: 2007-02-24 22:24:29
    Temat: Re: Dobry admin to zły admin
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):

    > Bo są różne sposoby zarabiania.
    Wlasnie.

    > Zapytam może inaczej: czy zgodzisz się
    > ze stwierdzeniem, że GPL blokuje niektóre z tych sposobów (te z
    > zamkniętymi źródłami) ?
    Badzmy bardziej precyzyjni - daje tansze alternatywy. Licencje zamkniete
    znacznie bardziej efektywnie blokuja mozliwosc zarabiania na czyims
    kodzie, nie sadzisz?
    Zatem powtorze jeszcze raz - celem tej licencji nie jest blokowanie
    zarabiania, tylko zapewnienie pewnych praw do kodu dla uzytkownika.
    Jezeli nie pasuje to do czyjegos modelu, to niech wybierze inny. IMO
    najwazniejsza zmiana, jaka zaszla w swiecie z GPL, to pojawienie sie
    konkurencji, ze wszystkimi dobrymi skutkami, jakie ona niesie.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski