PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin › Re: Dobry admin to zły admin
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobry admin to zły admin
    Date: Sat, 24 Feb 2007 19:21:10 +1300

    Gienek wrote:

> [...]
    > jak wszystko będzie dobrze działać to zwolnią z pracy jego i jego
    > pracowników.
    >
    > Przełożony kierownika hamuje celowo rozwój firmy bo jak firma za dobrze
    > będzie się rozwijać to nie poradzi on sobie z powierzonymi obowiązkami i
    > też go zwolnią z pracy
    >
    > I tak coraz wyżej ktoś coś ma głęboko w du... i dba o swoje własne dobro.
    > Dlatego w Polsce zarabiamy około osiem razy mniej niż osoby na podobnych
    > stanowiskach za naszą zachodnią granicą. Po prostu koszta wytwarzania są
    > zbyt duże bo są sztucznie wywoływane przez ludzi. Poza tym po co komuś

    Bardzo slusznie piszesz.

    Jesli moge dodac cos lekko OT, to w Polsce ta sama postawa przenika
    rowniez rejony dzialalnosci niekomercyjnej. Zetknelam sie z tym w
    srodowisku religijnym, niszowego malo komercyjnego sportu i pracy
    spolecznej. Otoz ludzie, zamiast radosnie dawac swoj wklad na rzecz idei
    albo sobie pojsc, jesli idea ich niedostatecznie inspiruje do
    bezinteresownego wysilku, zastanawiaja sie, kto na tym co zyska i czy
    przypadkiem nie bedzie tak, ze na ich pracy ktos inny zyska wiecej niz oni.

    Dwa razy mialam mniej wiecej taka historie: pracuje znacznie wiecej niz
    reszta w czyms niekomercyjnym, probuje innych pomotywowac, ale sa
    szczesliwi, ze ktos za nich odwala robote, mnie to malo obchodzi, bo
    jestem zapatrzona w Cel, a potem okreznymi drogami do mnie dociera, ze
    ludzie mowia, ze "przejelam" dana rzecz i ze wysilanie sie to by teraz
    bylo wylacznie pracowanie na moja pozycje, slawe i wplywy bedac w cieniu
    i choc nic do mnie osobiscie nie maja, to po prostu sie im juz nie oplaca.

    Rece opadaja, zwlaszcza jesli nie chodzi o wladze czy kase, tylko o
    zrobienie czegos sensownego i z zalozenia bezinteresownego.

    W Polsce panuje mania rozliczania sie i zawisci i z doswiadczen z
    podobnymi rodzajami dzialalnosci za granica wiem, ze jest to polska
    specyfika.

    > Teraz pozostaje pytanie. Od której strony zacząć uzdrawiać "dziwną" sytuację
    > w kraju.
    >
    > Od dołu gdzie pracownicy nie wykorzystują swoich kompetencji i są sztucznie
    > hamowani przez swoich przełożonych?
    >
    > Czy od góry gdzie przełożeni są niekompetentni i z braku wiedzy i
    > umiejętności blokują rozwój firmy dla własnego dobra o czym sam napisałeś?

    Od siebie, gdziekolwiek jestes?

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533