eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły adminRe: Dobry admin to zły admin
  • Data: 2007-02-23 08:50:06
    Temat: Re: Dobry admin to zły admin
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > "Wychodzimy na plus i to jest dobrze" jest to typowy przykład płydkiego
    > myślenia szefów. Zyski trzeba ciągle powiększać a nie zaprzestawać na tym
    > co już mamy.

    Jest jeszcze coś takiego, jak "próg kompetencji". Oznacza on poziom, po
    przekroczeniu którego pracownik przestaje sobie radzić w pracy.

    Dość często (a im wyższe stanowisko, tym częściej) zdarza się, że
    pracownik doskonale zdaje sobie sprawę, że jego obecne stanowisko leży
    tuż pod jego progiem kompetencji.

    Pytanie: jeśli akurat taki pracownik jest szefem, to czy będzie myślał o
    powiększaniu zysków, czy raczej o ich stabilizacji, aby nie wprowadzać
    żadnych nowych technologii, procesów itp.?

    Pytanie pomocnicze: co będzie dla niego ważniejsze: rozwój firmy, czy
    własne w niej pozostanie, nawet za cenę braku rozwoju?


    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1