PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracyRe: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
  • Data: 2006-01-29 23:46:12
    Temat: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Od: "noone" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że specjaliści IT nie wyjeżdzają z Polski do UK po to, żeby
    > zarabiać Ł1500 miesięcznie...

    Ot tam takie plumkanie. Zalezy kto co umie, prawda ? Ja nie twierdze, ze
    Ł1500 netto to szczyt marzen, ale netto 18kŁ rocznie dla kogos zaraz po
    studiach, to jest przyzwoity pieniadz. Jak bedziesz mial ze 3 lata praktyki
    i bedziesz potrafil udokumentowac swoje umiejetnosci, to dostaniesz i 45 kŁ
    (brutto) rocznie.
    No i teraz przyrownaj to do specjalistow, ktorzy zarabiaja w PLNach.
    Wystarczy sledzic ta grupe, zeby zobaczyc ile niektorzy na danych
    stanowiskach (mowimy tu ciagle o branzy IT) z roznym doswiadczeniem
    zarabiaja. Bywa, ze nawet nie 1500 PLN netto za pełen etat z okladem.

    noone