PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy › Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
  • Data: 2006-01-31 08:49:31
    Temat: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Od: "noone" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> wrote in message
    news:hj7ut19i17hpjc0p7bfig0r1gugmh58b24@4ax.com...

    > No jest jeszcze trzecie wyjście - ani jedno ani drugie.

    No, na przyklad jakie ?

    > Pokój, a nie mieszkanie. Do tego poza Londynem.

    Mieszkanie. Mam ci linka wkleic, zebys uwierzyl ?

    > A rodzina to co? Jeśli wyrzucisz to "pobawisz", to jeszcze jakoś się
    > da.

    Aha, znaczy zona ma nie pracowac ?

    > Z rodziną to w sumie tak.

    Z rodzina, to doloz jeszcze wyplate zony, drugie 800.
    O czym my tu mowimy ? O placach dla specjalistow z IT ? Przeciez oni nie
    zarabiaja 800Ł/mc !
    Kurna my tu mowimy w dalszym ciagu o _MINIMUM_. Tfu tfu, nawet mi sie nie
    chce tego porownywac z minimum w PL, bo to dopiero jest wegetacja. Rany, jak
    sobie pomysle o takich chorych wynalazkach w stylu pierwsza praca, czy tez
    jakies staze za 400 zl, to mnie po prostu telepie. Jak jalmuzna, no.
    Ja nie twierdze, ze w UK manna i inne dobra spadaja z nieba. Po prostu sa
    lepsze perspektywy. Nawet jezeli chcesz twierdzic, ze 800Ł/mc to bieda, to i
    tak bardziej dostatnia niz w PL za 1500pln/mc, o polskim minimalnym
    wynagrodzeniu to nawet nie wspominajac.

    noone