PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach?? › Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-03 14:19:01
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli Ci chodzi o to, że ogólna kultura pracy na zachodzie jest lepsza,
    > to się zgodzę. Tylko myślę, że to niespecjalnie wynika akurat z tych
    > "widełek", tylko właśnie bardziej z generalnie sympatyczniejszego
    > i bardziej ludzkiego podejścia obu stron do siebie. Z tym, że uważam
    > iż wina leży po obu stronach, a nie tylko po stronie pracodawców.

    No i ja równiez obiema rękami i nogami się podpisuję pod tym zdaniem.
    Ta różnica w kulturze pracy bierze się po prostu z dłuższego okresu czasu w
    jakim te kraje stosują zasady prostego kapitalizmu. My musimy sie jeszcze
    trochę tego kapitalizmu nauczyć.
    U nas częśc pracodawców to osoby, które nie powinny prowadzić interesów a z
    drugiej strony są pracownicy, którzy zakładają, ze taki jest każdy pracodawca
    i należy go w dowolny sposób oszukać, okraść, wycyckać (niepotrzebne
    skreślić). Duża część tych pracodawców ma ogromne kłopoty z pracownikami teraz
    ale duża część pracowników zachowujących sie w taki sposób będzie miała
    problemy za jakiś czas, kiedy wzrośnie bezrobocie.
    Myślę, że za kilka, kilkanaście lat dojdziemy do etapu gdzie w ogłoszeniach
    będa się pojawiać widełki płacowe. Zresztą niektóre firmy pośrednictwa pracy
    już to stosują.
    Pzdr
    PioPio