PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach?? › Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-03 12:47:11
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-09-03, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ale przetargi to OIDW robią firmy dla firm, a nie firmy dla potencjalnych
    > pracowników.

    To był tylko przykład ilustrujący, że nie wszędzie ogłoszeniodawca jest
    sprzedawcą.

    > Ogółem chodzi mi po prostu o to, że praca jako oferowany przez pracownika
    > "towar" jest dość szczególna w kontekście np. kupowanego w sklepie sera.

    Nigdzie nie pisałem o tym w kontekście kupowanego w sklepie sera.
    Nigdzie też nie pisałem, że praca nie jest szczególnie traktowana -
    jest. Dlatego jest obwarowana ustawami, przywilejami i kupą innych
    rzeczy.

    Zarówno podawanie jak i niepodawanie stawek w ogłoszeniu ma swoje plusy
    i minusy. W pierwszym przypadku najprawdopodobniej więcej czasu straci
    pracodawca (bo przyjdzie sporo "wanna-be" specjalistów, którzy będą
    upierać się przy górnej stawce no bo "przecież była podana" i będą
    marnować jego czas.

    W drugim przypadku czas "straci" paru specjalistów nie potrafiących
    sobie go odpowiednio zorganizować, albo zrezygnowac na odpowiednio
    wczesnym etapie, po stwierdzeniu po innych czynnikach, że firma do
    poważnych nie należy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl