PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkoleRe: Darmowe godziny w szkole
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Darmowe godziny w szkole
    Date: Thu, 29 Nov 2007 22:39:19 +0100

    Dnia 2007-11-29 22:22 [Any User] napisał(a):

    > Ale w czym konkretnie leży problem? Bardzo chciałbym, abyś mi to
    > wyjaśnił. Bardzo chętnie poczytam.

    Imho ciężko jest ustalić na ile za to, że gość zawalił rok odpowiada
    nauczyciel a ile jego własne lenistwo. A chyba tak naprawdę jedynym
    mierzalnym elementem edukacji w szkole jest "zdawalność" ucznia i jej
    poziom liczony bardzo ograniczoną skalą ocen.
    No chyba, że ograniczamy sprawę do:
    - poprowadź x godzin lekcyjnych
    - sprawdź x klasówek
    - sprawdź x zeszytów
    - odpytaj x uczniów z y tematów

    Mam taką jedną profesorkę (zachciało się czwarty raz na studia iść na
    starość ;))
    Powiedziała otwarcie na pierwszym wykładzie "mi płacą za to żebym wam to
    powiedziała a reszta mnie nie obchodzi". Ludzie prosto po szkole
    średniej mało jej nie zagryźli. Dla mnie to normalne zachowanie
    wykładowcy na wyższej uczelni ale szkoły niższych poziomów mają za
    zadanie jednak nauczyć a nie nakreślić kierunki samokształcenia.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::