PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
  • Data: 2007-11-29 22:33:17
    Temat: Re: Darmowe godziny w szkole
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po tym co pisales na temat podatkow sadzilem ze nie wpadniesz na tak
    > glupi pomysl :>
    > w ocenie uczniow najlepszy nauczyciel to taki ktory kaze mozliwie malo
    > robic, nie zadaje zadan do domu, nie robi klasowek.
    > oczywiscie to nie ocena wszystkich uczniow - ale wiekszosci. w ankietach
    > ich opinia zawsze przewazy glosy tych kilku procent rozsadnych, tak jak
    > przewazaja glosy za socjalizmem w kazdej demokracji i glosy za
    > przeznaczaniem twoich podatkow na utrzymywanie leni. tak wiec wlasnie
    > wprowadziles system premiowania zlych nauczycieli - brawo! ;-)

    A kto powiedział, że uczniów trzeba ankietować wprost z zadowolenia jako
    takiego? Owszem, napisałem co napisałem, ale nie chodzi mi tak naprawdę
    o zadowolenie, gdyż sam byłem uczniem i wiem, co by się wtedy działo.
    Tak więc popełniłem dość niefortunny skrót myślowy, ale pomijając to,
    mądrze zorganizowany feedback od uczniów byłby myślę dobrym źródłem
    oceny nauczyciela.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com