PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcyRe: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-07 16:54:22
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Galicki" napisał

    > No i jeszcze Leszka Żądło. A jesli nie starcza ci
    > pieniedzy na ksiazki, ktore obudza w tobie upadlego aniola,
    > stado olbrzymow i hr. Drakule, to proponuje
    > zaoszczedzic na jedzeniu: http://niejedzenie.info/polski/

    'Nabiał' sobie robisz ze mnie?
    Słuchałam reportażu w 'Trójce' o 'niejedzących'.
    O tym, jak rodzina pewnej kobiety załamuje ręce, bo
    nie dość, że ona chora na cukrzycę insulinozależną -
    odstawiła wszystko, to jeszcze nie je i żywi się...
    światłem, muzyką.

    Rozumiem, że to takie naturalne jest dla człowieka?
    Dlaczego noworodek chce jeść? Może też mu puścić
    jakiegoś 'Pinka Floyda'? ;>>>
    Polecam coś w stylu "A Momentary Lapse Of Reason" :>>>

    --
    Koziorozec