PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna ameryk anka... - długie!
  • Data: 2005-09-08 11:32:51
    Temat: Re: Czy to wolna ameryk anka... - długie!
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Sep 2005 17:07:04 +0200, Kira wrote:

    (...)

    >Nawet napewno mozna. Trzeba sie tylko do nich przejsc -- i sie
    >ta wizyta nie wkurwic :>

    Można to bardziej na luzie i taniej zorganizować. Wystarczy popytać
    się rodziny i znajomych kto jest włości posiadaczem i zostać
    domownikiem rolnika. Składki są niskie, a jeśli ktoś oficjalnie jest
    bezrobotnym, a nie może stawiać się w Urzędzie Bezrobocia żeby na
    listach się odhaczać, to się nawet opłacić może.

    (...)

    >Hehe nic mi nie mow, u swojej jak nie zostawie 300zl za wizyte
    >to cud jest i nalezy to opic :))) Ale fakt, za jakosc sie placi.
    >Jak mi zeba zrobila pierwszego jak mialam lat 14, tak do tej
    >pory trzyma sie swietnie.

    No to o namiary (na priv) poproszę :-)

    >A moge kontakt do swojego wykopac. Pogniewalismy sie bo chcial,
    >zebym nie zarla soli -- wariat jakis czy cus... ;) Jak mozna np.
    >frytki bez soli wrabac? (tak, frytek tez mialam nie jesc... :>)

    Może być, soli prawie nie używam, za frytkami też jakoś specjalnie nie
    przepadam, zatem również o namiar poproszę.

    >Hehe ze wspolnikiem Cie umowie :>

    Możesz być pewna, że się z tym przypomnę :-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse