PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Date: Thu, 7 Jul 2005 09:59:37 +0200

    news:dah4cr$8ab$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:dagfo1$52f$1@inews.gazeta.pl Maciek Sobczyk

    > Nie napisałeś, że w tym przypadku. Napisałeś po prostu, że ich nie
    > roztrząsasz. Stąd moja odpowiedź.

    > To raczej powód praktyczny niż etyczny. A gdyby metoda oparta na
    > analogicznym działaniu była jednak skuteczna?

    Żeby metoda była skuteczna, trzebaby kompletnie zmienić jej brzegowe
    warunki. Wówczas byłaby to zupełnie inna metoda. Dla mnie to jednak wciąż są
    przyczyny etyczne - jeśli obawiam się, że wystawię komuś błędną a przez to
    krzywdzącą ocenę - nie biorę się za to.

    > Nie znam się na tym. Biedronką zalatuje?

    Eeee nieeee. Chociaż jest to ulubiona metoda sieci sprzedaży, stosowana
    przede wszsytkim w systemach oceny pracowniczej.

    > Miło mi to czytać więc - przyjmując za dobrą monetę - gratuluję postawy.

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca :) Jeszcze nie wiesz, z czym gotów
    jestem wyskoczyć na tej grupę ;-)

    A na serio, to dziękuję.

    > Hmm... a to był tylko ten jeden raz? Bo ludziom sie różne rzeczy zdarzają.
    > Może 15 razy taką kontrolę przeszedł śpiewająco. Ale tylko tak sobie
    > domniemywam.

    Fatalna obsługa, jaką zaprezentował badany, nie wynikała z deficytów jego
    umiejętności. Krótko: facet niezwykle obcesowo dał nam do zrozumienia,
    żebyśmy spadali, bo jemu się nie chce. Wynik badania potwierdziły wyniki
    sprzedaży.

    Pozdrawiam
    m.