PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    From: Mariusz 'BB'Trojanowski <a...@i...sig.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Date: Thu, 07 Jul 2005 09:07:11 +0200

    Dnia 2005-07-07 08:38, Vetch napisał(a) :

    > jest jedna ciekawa tendencja: dziwna i często nielogiczna argumentacja
    > przeciwko upublicznianiu proponowanej wysokości zarobków wychodzi spod
    > klawiatur pracodawców i osób związanych blisko z procesem rekrutowania.
    > To jasne że każdy pies warczy jak mu zabrać miskę.

    Jest to tendencja, wcale nie ciekawa, ale pożałowania godna, że jak się
    nie ma argumentów albo nie jest w stanie dyskutować na poziomie, to się
    używa argumentów 'ad personam', bezsensownych uogólnień i obraźliwych
    porównań.

    Ja też bym wolał, żeby podawano proponowane zarobki w ofertach pracy.
    Ale wiem, że nie zmusi się do nikogo do tego żadnymi ustawami czy
    kontrolami. Do tej pory radziłem sobie z tym w ten sposób, że nawet
    jeśli odpowiadałem na jakieś ogłoszenie, bo bardzo mi się podobało i
    odpowiadało mojemu profilowi, to zaznaczałem wyraźnie, że "w chwili
    obecnej jestem zatrudniony na odpowiadającym mi stanowisku w
    rozwijającej się firmie, z WARUNKÓW i atmosfery pracy jestem bardzo
    zadowolony, ale zawsze chętnie poszukam nowych, ciekawych wyzwań" (or
    sth like that). Nigdzie nie pada to słowo, ale wynika z tego jasno, że
    nie szukam pracy za pensję minimalną.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Grunt, obywatelu Gerszanowicz to gorące uczucie i błyski gwiazd, a