PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wy na to, czyli historia pewnej rekrutacji (długie)Re: Co wy na to, czyli historia pewnej rekrutacji (długie)
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co wy na to, czyli historia pewnej rekrutacji (długie)
    Date: Fri, 02 Jul 2004 09:31:31 +0200

    On Fri, 2 Jul 2004 09:16:58 +0200, "Tomi" <t...@w...pl> wrote:

    >Witam serdecznie!
    >Chcę podzielić się z Wami moimi doświadczeniami w zakresie szukania pracy.
    >Myślę, że moja opowieść będzie interesująca. Ale zacznę od początku. W GW
    >ukazało się ogłoszenie. Coś w tym stylu: angielski, techniczne, dośw. w
    >produkcji mile widziane, stanowisko kierownicze. Ogłoszeniodawcą była wielka
    >korporacja amerykańska. OK pasuje to do mojej osoby. Wysyłam dokumenty. Po
    >kilku dniach zapraszają mnie na testy z anglika. Test 1 h z native
    >speakerem. OK jakoś poszło. Wyniki mają bycz tego samego dnia. Gdybym nie
> [...]

    "Zdrowego psychicznie informatyka zatrudni kancelaria prawna"

    Szukali osoby z kwalifikacjami i dojrzałej emocjonalnie :-/
    A co do procedury, to zazdroszczę zaplecza...

    Tylko nie bierz osobiście - nie mówię w Twoim kontekście - może trafił
    się ktoś z lepszym akcentem, albo odbrobinę lepiej przygotowany...

    Piszę tylko jako komentarz do procedury rekruacyjnej - żaden jej
    element nie jest dziwny, ani zbędny.