PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    Date: Thu, 21 Nov 2002 16:27:39 +0100

    Użytkownik "Astucci" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ariqon$tg$1@news.onet.pl...
    > Jak byś pracował w banku za grubą kasę to mógłbyś wydać i 1200 na leki dla
    > ojca.
    Dobra powiem, mój ojciec ma bezwład lewostronny 3 nowotwory (jeden mózgu),
    martwicę wątroby(pozostałość po interesach), zwapnieni płuc, gnijące od
    środka lewe ucho, i coś co lekarze nie potrafią nazwać i kliniki proponują
    kasę za badania. oraz kilka pomniejszych schorzeń. Cześć z jego chorób jest
    nieuleczalna, przepisywane mu są leki, które mają powstrzymać dalszy rozwój
    chorób i przeciwbólowe. Ojciec sam zadecydował o tym i odmówił przyjmowania
    tych pierwszych (ze względów finansowych), bierze tylko przeciwbólowe. On
    umiera, a my na to musimy patrzeć. 4 lata temu dawali mu 6 miesięcy a on
    nadal żyje (wegetuje) nikt nie wie jakim cudem. Pomyśl ma przez pół roku nie
    dostawać nawet tych przeciwbólowych?

    > Nie neguję że może być Ci ciężko, są różne sytuacje życiowe.
    No spróbowałbyś.

    > Ale jak człowiek ma perspektywę to powinien się jej łapać i trzymać.
    W życiu jak w systemach operacyjnych są różne priorytety, moim jest rodzina,
    moja kochająca dziewczyna, dopieropotem moje ambicje.

    > 3000 to nie jest aż taki majątek i kasa nie do zdobycia, zwłaszcza jak
    masz
    > w perspektywie zarobki dużo wyższe.
    Ja zarabiam, ups zarabiałem 1400 netto, ojciec około 900 netto renty, matka
    nie pracuje (opiekuje się ojcem). To daje 2500. Odlicz 500 na leki, i około
    1200 na opłaty za samochód (musze mieć bo ojciec prawienie chodzi), telefon
    stacjonarny, komórkę (aby zawsze można było mnie wezwać). Teraz jeszcze
    musimy przeżyć miesiąc.... Łapiesz, czy mam tłumaczyć dalej? teraz będzie
    wesoło, bo nie bawem stracę swoje 1400, a z fuch wyciągnę nie więcej niż
    400. Chciałbyś coś jeszcze dodać?

    > Chyba że ta gruba kasa w banku to Twoje pobożne życzenia, czego jestem
    > prawie pewien czytając Twoje wypowiedzi.
    Oj już nic nie powiem.
    Pozdrawiam
    EOTMF.