PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości?Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 15:46:32
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net> napisał w
    wiadomości news:arj1d3.18g.1@raciborski.net...
    > Tego nikt nie powiedział.
    No właśnie cały czas to mówicie. :P

    > Może nikt o nim nie słyszał?
    Objawy są takie, restartuje się sam komputer i po restarcie kupujesz nowy
    dysk.
    jak gdzieś na grupie przeczytasz to możesz być pewny że to "killer". Mało
    ludzi o nim wie, bo w momencie zainicjalizowania sam się w końcu unicestwia.
    Dysk nie daje się formatować, nie daje się założyć od nowa partycji,
    teoretycznie nic się nie daje. Klient idzie do serwisu i kupuje nowy dysk,
    bo ten wysiadł. Serwisanci mówią iż to może był wirus, ale nie mogą tego
    udowodnić. Ot kiedyś bardzo mi się nudziło, potem dałem go pewniej osobie i
    poszło. Pierwszy atak o którym wiem był w naszej lokalnej rozgłośni. Gość
    ściągną jakiś pliczek z netu uruchomił i restart i po dysku. Szczęście było
    takie, iż serwisant to mój znajomy i wiedział że coś takie coś napisałem,
    zadzwonił, przywiózł dysk i "lek" zadziałał. Wtedy zrozumiałem, iż dając
    szczeniakowi wirusa żeby sobie w kodzik polookał to był mój największy błąd
    w życiu.

    > Coraz bardziej zaskakuje mnie, że tak narzekasz - będąc tak
    > wszechstronnym guru powinieneś musieć wręcz odpędzać się od ofert pracy.
    Oj bo to tak, we Włocławku pracy nie ma, a ja nie zawsze mam pieniądze na to
    aby gdzieś dalej na rozmowę kwalifikacyjną pojechać. Ale to już mój problem
    nie wasz.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!