PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 19:38:26
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Kaktus" <p...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:arj2vd$g0e$1@news.tpi.pl...
    > I znowu pudło...
    > A gdzie się go nauczysz? :))
    > Ja znam człowieka 50-letniego, 23 programuje w Cobolu dla kilku poważnych
    > instytucji za ogromne pieniądze. To język nie tyle bardzo trudny, co
    raczej
    > niedostępny dla młodych ludzi, z którymi los go nie zetknął.
    > Zapewniam Cię, że nie masz gdzie się go nauczyć.

    Nie przesadzaj. Zanam dwie młode osoby, które na początku roku nie miały
    pojącia o Cobolu, a obecnie tworzą w nim programy. Wszystkiego nauczyły się
    w pracy.

    > Jezeli bank potrzebuje specjalisty od Cobola (zdziwiłbyś się jak wiele
    > banków
    > pracuje na aplikacjach napisanych w tym języku) to będzie wierzyć
    > zapewnieniom
    > "młodego, gniewnego", że się nauczy?
    > Nic podobnego. Nie nauczy się, bo:
    > primo - nie ma gdzie
    > seecundo - już mówiąc, że się nauczy wykazał się całkowitym dyletanctwem,
    > zresztą nie ma się uczyć, ale umieć na profesjonalnym poziomie.

    Wszystko zależy od banku. Czasem wybiorą "młodego, gniewnego", zdolnego i
    zarazem dużo tańszego niż super specjalistę. Zwłaszcza, że takich
    specjalistów nie ma chyba zbyt wielu.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@k...chip.pl