PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Fri, 22 Nov 2002 10:15:38 +0000 (UTC)

    > Jestem *Technikime Informatykiem* na studia mnie nie stac, oto masz
    > odpowiedz, gdybym mial wyzsze juz dawno mnie by w tym kraju nie bylo. Jakies
    > pytania?

    wyzsze nie jest konieczne - jedynie przydaje sie na poczatku rekrutacji. Nie
    znam nikogo kto musial tlumaczyc swoj dyplom (pewnie w Niemczech musza, gdy
    starasz sie o stala emigracje do Au lub NZ musisz brak dyplomu nadrobic czyms
    innym), studia wygladaja inaczej na zachodzie Europy i Twoj dyplom technika
    mozesz roznie zainterpretowac. Wiekszosc ludzi i tak tu nie ma magistra,
    jedynie cos co mozna odniesc jako inzynier/licencjat (duzo ma roczne
    uzupelniajace). Spoko, jak beda Ciebie koniecznie chcieli nie beda zwracac na
    to zadnej uwagi. Takze powtarzam do dziela.
    W Niemczech musza zaoferowac troche wiecej pieniedzy dla osoby bez studiow -
    nie jest to w zadnej mierze suma szokujaca dla ponadprzecietnego informatyka.

    nie mam do Ciebie pytan i ich miec nie bede. Nie zatrudniam ludzi, zreszta z
    tego co piszesz nigdy nie zatrudnilabym Ciebie do zadnego zespolu
    programistycznego, nawet bys nie doszedl do testow praktycznych, odpadka na
    profilu psychologicznym. Sprawdz swoje CV, jak jest tak pretensjonalnie i
    wywyzszajaco napisane to masz odpowiedz czemu od razu idzie do kosza.
    Podpowiedz: programowanie to w zdecydowanej wiekszosci praca zespolowa i
    takie musisz miec cechy charakteru, nie potrzeba wielu 'najmadrzejszych' do
    jednego projektu. 'Klase' pokazesz jak juz wszysycy w praktyce sprawdza ze
    umiesz naprawde duzo. Oczywiscie pisze o prywatnej firmie informatycznej
    nastawionej na zyski a nie firmie gdzie nikt za nic nie odpowiada a szefowie
    mianowani sa z klucza.
    Ktos Ci juz wczesniej napisal - wlasna firma to dla Ciebie idealne
    rozwiazanie.