PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
  • Data: 2002-11-22 15:07:08
    Temat: Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:arin2f$rbl$1@news.tpi.pl,
    Wrangler <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > malkontent albo nieudacznik nie jest sobie w stanie pomóc.
    > Najpierw trzeba być bezrobotnym, jeździć te ileś kilometrów na rozmowy i
    > być robionym w bambuko jak MacGuard aby to zrozumieć !!!!
    > Macie klapki na oczach i nie wiecie co to rynek pracy !!! Uchodzicie za
    > takich którzy bez problemów by sobie pracę znaleźli, ale sie mylicie.
    > Jeśli któryś z Was by ja stracił, to pogadalibyśmy gdzie są Wasi koledzy i
    > znajomosci które Wam zagwarantują pracę ! Otóż zaczęlibyście pisać z
    > pozycji MacGuarda, żalic się że zrobiliście wszystko ale Was "robią w

    O to ja moge powiedziec, mialem robote (decyzja o zamknieciu dzialu zapadla
    poza Polska), nie mialem roboty i po 4 miesiacach mialem ja nadal, poniewaz
    moj poprzedni pracodawca wiedzial:
    1. gdzie sa wolne miejsca w branzy i mnie o tym informowal
    2. dawal mi rekomendacje :P
    3. z powrotem pracuje
    W miedzyczasie tez jezdzilem w rozne miejsca na koszt wlasny ( a niby czyj
    mam jezdzic ?)
    A i czytaj uwazniej, nikt nie napisal ze znajomosci ( w sensie rekomendacje,
    z polecenia) zagwarantuja zdobycie pracy ale ze wiele spraw ulatwiaja.
    > Kogoś lepszego znalazł ? Głupoty piszesz sądząc że jeśli się człowieka
    > zapewnia że tę pracę już ma i się wraca do domu drugie 300km aby potem się
    > okazało że znaleźli kogos lepszego ! Tu wyxhodzi na jaw niekompetencja i
    > świnstwo kolejengo oszusta - pracodawcy ! Zanim powiesz że ktoś po
    > ustalenie zatrudnienia jest lepszy to najpierw daj mu szansę siewykazać a
    > nie obiecywać gruszek na wierzbie aby potem go kopnąć w tyłek !

    Jak zwykle w twoich postach winni pracodawcy, tylko co bys zrobil jakby ich
    nie bylo ?

    Przemek