PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-22 20:26:09
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "MST" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net> napisał w
    wiadomości news:arl6n2.130.1@raciborski.net...

    > No i właśnie o to chodzi, a ktoś tu próbował przekonać, że jedno i
    > drugie może robić po 3-dniowej nauce.
    >
    > --
    O nie, nie ja. Ja grzebię się w bazach danych i okolicach (choć w
    przeszłości zahaczałem silnie o web), i robiłem już aplikacje (pomijam w tej
    dyskusji samo grzebanie się w DB) współpracujące z tymi bazami i w VB/VC i w
    Delphi i w Javie i nie miałem najmniejszych problemów z uczeniem się nowego
    środowiska (są one b.podobne pod wieloma względami), ale to było w ramach
    jednej "działki" (choć sterowniki musiałem pisać na studiach, no ale tam
    robiło się jeszcze dziwniejsze rzeczy). I zapewniam, że w tej sytuacji
    tydzień w zupełności wystarczy na przejście do nowego środowiska.

    Pozdrawiam,
    MST