PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Odp: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-22 10:22:29
    Temat: Odp: Co to są znajomości?
    Od: "Gemm" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Yonnie <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arkt14$c2d$...@n...tpi.pl...

    <ciach>

    > Nie rozumiemy się. Systemy bankowe tworzą zespoły ludzi mających bankowość
    > i finanse w jednym palcu. To nie są absolwenci, ale profesjonaliści,
    którzy
    > już masę kodu napisali. Za kolosalną kasę. Spece od Cobola np. w jednym mi
    > znanym
    > mi banku to ludzie wiekowi o ogromnym doświadczeniu zawodowym.
    > Na aplikacja pisanych pod Cobolem pracuje kilka ogromnych instytucji;
    > aplikacje
    > działają bez zarzutu wiele lat, jedynie są rozbudowywane i do tego żadni
    > "studenci, którzy się douczą" nie są dopuszczani.

> [...]
    Witam,
    Przygladam sie tej dyskusji i widze, ze w paru punktach bym sie z toba nie
    zgodzil, ale tutaj wspomne tylko o kilku:
    1. programowanie, tak jak juz wspomnial kolega, nie polega na znaniu
    jakiegos jezyka, nie wazne jak roznego od C czy innych popularnych obecnie
    jezykow. Osobiscie definiuje programowanie jako umiejetnosc wykorzystania
    dostepnych srodkow (np. w okreslonym jezyku czy platformie) do uzyskania
    okreslonego efektu.
    2. Co do specjalistow w banku. Musze cie rozczarowac: mam kilku kolegow,
    ktorzy zostali zatrudnieni w banku jeszcze przed skonczeniem studiow i
    sa/byli mocno doszkalani.
    3. Piszesz, ze masz prace, bo znasz wymagane jezyki. Nastepnie, zeby
    "pognebic" MaGuArDa proponujesz, zeby nauczyl sie SAPa, za chwile
    przyznajac, ze maja go tylko bogate firmy i w domu sie tego nie nauczy. Moje
    pytanie: czy ty sama sobie nie zaprzeczasz? Idac tym tropem okazuje sie, ze
    nikt nigdy nie zostanie zatrudniony jako specjalista od SAPa, bo nigdy sie
    go przed dostaniem tejze pracy nie nauczy...

    To tyle moich 3 groszy

    Pozdrawiam
    ML