PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 15:12:19
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Janisz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:arisbu$54d$1@news.onet.pl...
    > IMHO sa duze szanse na to, ze rozwalilbys przecietny projekt informatyczny
    > wykonywany w grupie.
    No zdarzały się sprzeczki, i to nawet rzekł bym ostre, czasem robiliśmy dwa
    projekty i zostawał ten który zajmował miej zasobów lub ten który dział
    szybciej w zależności od potrzeby. Nie zawsze to był ten mój, właściwie jak
    pomyśle to tak w 2/3 tonie był ten mój. :)

    > Po pierwsze Twoje umiejetnosci przewyzszaja zapewne kilka razy to co
    > prezentuja przecietni informatycy, przez co trudno by wam bylo znalezc
    > wspolny jezyk, operowac pojeciami na podobnym poziomie i z podobna
    > szybkoscia.
    Nie przesadzasz?

    > Po drugie, masz sklonnosc do wywyzszania sie, zadzierania nosa. to jeszcze
    > bardziej utrudnia kontakt i wspolna prace.
    No tu masz świętą rację. zodiakalny Lew musi błyszczeć, a gdy jest pu temu
    okazja? Sam rozumiesz.

    > Zle bys sie czul Ty, zle by sie czul zespol i projekt.
    Właśnie lubię rywalizację i dobrze się czuję. Ups czułem :/

    > Mysle, ze najlepiej bys sie sprawdzil w samodzielnych projektach, jako
    > wlasciciel samodzielnej jednoosobowej firmy wykonujacej uslugi dla innych
    > lub tez jako czlonek jakiegos laboratorium/na uczelni wsrod ludzi o
    podobnym
    > potencjale umyslowym i/lub indywidualnosci.
    he he ni stać mnie na studia, może kiedyś... ale chyba powoli za stary się
    na to robię.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!