PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ? › Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
  • Data: 2005-04-25 16:30:54
    Temat: Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 18:06:25 +0200, Maciej Sobczyk <m...@o...pl>
    napisał:
    news:opspsoyluoz2c1mg@blaster...

    (1)
> [...]

    (2)

    > Do wspomnianych 2% zalicza się zdecydowana większość. Innymi słowy 98%
    > podaje inne czynniki motywujące niż finansowe i jednocześnie innym
    > przypisuje takie pobudki.

    W drugim pytaniu zaliczam się również do 2%, bo na pytanie "co motywuje
    innych" odpowiadam "nie wiem, ich spytajcie"

    > Pewnie masz na myśli tzw. ścieżkę rozwoju zawodowego :)
    > Nie do końca. Chociaż to również to oznacza :)

    Na przykład "szanse samorealizacji" to również kasa. Jeśli mam pracę, w
    której realizuję własne ambicje, zainteresowania itp. - to jest to
    zazwyczaj silnie skorelowane z dobrą jakością pracy, w efekcie - zarobkami.

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>