PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ? › Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
  • Data: 2005-04-25 16:30:10
    Temat: Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...bez.spamu..pl>
    napisał w wiadomości news:d4j4nn$m05$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pierdu pierdu w sensie tematu zastepczego dla tematu pieniedzy. Wiadomo ze
    > idealnym jest gdy prac procz pieniedzy daje rowniez satysfakcje. W pelni
    > popieram to i rozumiem ze sa zajecia ktorych nie podjelabys sie, ale
    > pytam:
    > dlaczego jesli tylko (lub glownie) dla pieniedzy to wolalabys nie ?

    Ja bym wolala nie, bo robienie rzeczy, ktore w zaden sposob nie daja
    satysfakcji, wykancza czlowieka psychicznie, wysysa z niego energie i robi z
    niego zombie. Juz to przezylam i moj organizm do teraz zalecza objawy
    psychosomatyczne, ktore sie wtedy pojawily (praca wymagala ode mnie
    pogwalcenia moich wartosci takich jak jakosc - bylo "jak najszybciej, jak
    najwiecej, byle jak, bo kasa"). A takze, jakby ktos mi dal 4k netto za
    siedzenie codziennie 8 godzin nieruchomo i wpatrywanie sie w jeden punkt bez
    mozliwosci robienia czegokolwiek, za nic bym tego nie wziela. :) Koszty na
    zdrowiu psychicznym bylyby wieksze. Jesli ktos nie ma mi do zaoferowania nic
    poza pieniedzmi, niech spada :). Jesli ktos nie ma pieniedzy i dopiero moga
    byc, a oferuje cos ciekawego, sprawa jest do rozwazenia, choc najlepsi
    zawsze beda ci, ktorzy maja pieniadze i cos ciekawego do wykonania dla nich.

    I.