PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ? › Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
  • Data: 2005-04-25 17:36:22
    Temat: Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: T.Omasz [Mon, 25 Apr 2005 19:23:10 +0200]:

    > Można nawet nielubianą prace osładzać sobie przy pomocy
    > zacieśniania więzów kolezeńskich z wspólpracownikami.)

    Co nie zmienia tego, ze sama praca nie bedzie satysfakcji
    dawala, a to sie nadal odbije na jej jakosci.

    > No i dla Ciebie oczywiste jest, że bedzie to robił źle?

    Jest dla mnie oczywiste ze bedzie to robil gorzej niz ten,
    kto lubi to robic. Dla Ciebie nie?

    > Nie zatrudniłabyś laureata konkursu szopenowskiego w swej
    > knajpie w charakterze akompaniatora do kotleta, jeśli
    > z jakichś sobie znanych powodów chiał u Ciebie pracować?

    Zdecydowanie nie :))) On sie bedzie stresowal ze zamiast
    byc podziwiany -- maja go wszyscy w nosie, ja sie bede
    stresowac, ze on lata zestresowany i strzela fochy, a
    klienci beda sie stresowac ze cos ten przygrywajacy im
    facet gromy spod brwi rzuca na nich... ;) Odpada :>

    > Znakomita większość prac (tych tzw. umysłowych również)
    > nie wymaga absolutnie żadnej kreatywności.

    A tu sie nie zgodze nigdy w zyciu. Kreatywnosc to nie sa
    jakies udziwnienia, tylko najzwyczajniej w swiecie taka
    umiejetnosc spojrzenia na costam z roznych punktow widzenia
    -- a do tego to niestety trzeba nie tylko wiedziec, co sie
    robi, ale tez miec ochote sobie spojrzec.

    Nawet ksiegowosc bywa kreatywna... ;) Serio. Bo mozna ja
    odwalic poprawnie i tyle, a mozna costam podpowiedziec,
    gdziestam cos zasugerowac i od razu inna kwota leci do
    urzedow -- jak najzgodniejsza z prawem, ale przemyslana
    i na korzysc pracodawcy.

    Lapiesz?

    > Komputer to jest takie samo narzedzie jak młotek.

    Moj komputer nie ma drewnianej raczki... ;)

    > Poprawiam się: wystarczą poprawne relacje, w większości
    > przypadków.

    A to juz moje prywatne zboczenie ze ja nie lubie jak cos
    jest "poprawne". Ja lubie jak to dziala i spelnia rozne
    oczekiwania roznych ludzi. Stad jak dla mnie dobor zespolu
    pod katem charakteru i podejscia do pracy stoi mniej wiecej
    na rowni z kwalifikacjami.

    Kira