PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej › Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 15:38:08
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Scowron pisze:
    > I kandydat jeszcze powinien znać(lub umieć oszacować) ilość gołębi na
    > krakowski rynku :)

    Przy takich zadaniach przypomina mi się kawał:

    Rosyjscy naukowcy po wielu latach badań ustalili, że gdyby całą
    wodę ze wszystkich oceanów, mórz, jezior, rzek, stawów, strumyków
    i wodę zawartą w atmosferze wpuścić do rurki o średnicy 1 cm, to
    ta rurka musiałaby mieć taką długość, że ja pierdolę.

    I pewnie po pytaniu o piaskownice bym się roześmiała.

    Imo lepszą metodą na sprawdzenie zdolności, predyspozycji jest
    przejrzenie indeksu, świadectw szkolnych. Wyjdzie, czy dany człowiek
    tu umysł ścisły, czy humanistyczny.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)