PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej › Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 15:51:37
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gm1r0c$5p1$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Żeby utrudnić lub ułatwić zadanie. Żeby odsiać tych, którzy nie umieją
    > czytać. W opisywanym przeze mnie zadaniu zdarzały się osoby, które mimo
    > wszystko uwzględniały stratę butów.
    Może uznały, że to test na wyłapanie w pytaniu idiotyzmu i postanowiły nie
    dać się złapać?
    Wyobraź sobie, że tzw. rekruter (przepraszam za obraźliwy termin) każe ci na
    rozmowie wstać podskoczyć 3 razy, powiedzieć wierszyk i zaklaskać. I teraz
    co? Sprawdza czy jesteś posłuszny, zdyscyplinowany i wszystko zrobisz dla
    "firmy", czy może próbuje kiedy się zorientujesz, że robi z ciebie wariata?
    A może po prostu bezmyślnie robi co mu kazano, a ktoś z ukrycia podgląda
    kiedy się kapniesz, że gadasz z głupcem?

    Ono jest wtedy debilne.
    Jak to z piaskownicami.

    --
    Jotte