PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej › Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 15:33:30
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gm1qef$5p1$1@news.onet.pl Liwiusz

    > A po co?

    Żeby utrudnić lub ułatwić zadanie. Żeby odsiać tych, którzy nie
    umieją czytać. W opisywanym przeze mnie zadaniu zdarzały się osoby,
    które mimo wszystko uwzględniały stratę butów.

    > Jeśli ma być w tym stylu, to z małym dodatkiem: "proszę zamknąć oczy i
    > policzyć samochody na tej ulicy, ale nie zielone".

    Wtedy zadanie jest niewykonalne. Uczynienie założenia "bez straty
    butów" nie czyni zadania niemożliwym do rozwiązania.

    --
    Liwiusz