PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej › Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 15:33:36
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: Ktooooś <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sądzę.

    Nie sądźcie abyście nie byli sądzeni ;)

    > PS. Pewnie prędzej się zgadasz z niejakim Wlosem. Ale - abyś wiedział z

    Pewnie z nikim się nie zgadzam, bo nawet mnie to nie obchodzi. Po prostu
    z ciekawości zadałem pytanie i nie doszukuj się żadnego głębszego sensu.

    Szczerze, nie obchodzi mnie wasze poletko (a raczej wasze pole bitwy ?).
    Róbta co chceta. Ja nie zajmuję tutaj żadnych stanowisk i nie interesuje
    mnie ani kto jest kto, ani kto kim jest.

    > kim sprawa - wiedz, że on się wcześniej ukrywał pod nickiem Any User (i
    > tu polecam archiwum). Nie od rzeczy też poczytać jego bloga, co go w
    > stopce reklamuje. Niedużo czytania, a wiele wyjaśnia; komentarze
    > niektóre fajne.

    OMG. Ależ czemu miałbym wnikać w takie szczegóły ?

    > Będzie wam razem dobrze.

    Może nawet byłoby to możliwe gdyby "Any User" był kobietą. Ale to
    niemożliwe, bo jak wszyscy dobrze wiedzą, "There are no girls on tha
    intraweb".

    Peace.