PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców
  • Data: 2003-03-21 07:36:29
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego ze ludzie malo zarabiaja wiec malo przeznaczaja na konsumpcje
    przez co
    > jest dolek i stagnacja. Gdyby ludzie dobrze zarabiali i duzo wydawali to
    byloby
    > zapotrzebowanie na uslugi i produkty, a wiec bylaby praca dla obecnie
    > bezrobotnych. Brak kasy w tzw. klasie sredniej powoduje ze cale
    spoleczenstwo na
    > tym cierpi. W tym tez firma w ktorej pracuja. Mechanizm jest prosty.

    No to ja powtórzę: to co piszesz, to mit, żeby nie powiedzieć, bzdura.
    Konsumpcja bieżąca NIGDY nie prowadzi do bogacenia się gospodarki.
    Gospodarka może bogacić się tylko w jeden sposób: oszczędnościami
    prowadzącymi do akumulacji kapitału i inwestowanymi dalej. Gospodarka USA
    nie jest potężna w wyniku olbrzymiej konsumpcji, ta jest tylko wynikiem
    tego, że przez wiele lat przedsiębiorcy reinwestowali swoje zyski i jest
    teraz co konsumować. Tylko w ten sposób możesz gromadzić bogactwo i tylko
    przez powiększanie bogactwa możesz doprowadzić do zdrowego dla gospodarki
    wzrostu płac.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++