PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców
  • Data: 2003-03-22 08:01:33
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > To ja sie z toba nie zgodze. Dlaczego jest stagnacja gospodarcza i praktycznie
    > zerowy wzrost gospodarczy - bo bardziej sie oplaca oszczedzanie od inwestowania.

    w polsce? bo w polsce sie juz prawie nikomu nie oplaca nic robic.
    zalozenie firmy wymaga takiej biurokracji, takich nakladow, podatkow,
    zusow i srusow, ze trzeba miec fure kasy zeby w ogole zaczac.
    do tego dochodzi niemoznosc egzekwowania umow i naleznosci
    (sadownictwo cywilne lezy i kwiczy) - i firmy male i srednie padaja.

    zostaja te wielkie, majace powiazania z polityka, oligarchia i te,
    ktore stac na miliardowe lapowki za ominiecie kretynskiego prawa.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net