-
Data: 2003-03-21 03:30:51
Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Pięknego dnia Fri, 21 Mar 2003 02:46:57 +0100, Kyniu
<kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> zakodował:
>Moze przyklad. Dajmy na to pracuje u operatora GSM. Duzo zarabiam, wiec wydaje
>ta kase w firmach A, B, C. Szefowie tych firm aby zaspokoic moje potrzeby musza
>sie kontaktowac z firmami D, E, F przez telefon komorkowy, wiec placa wysokie
>rachunki.
Twoim zdaniem dobry manager płaci wysokie rachunki? Coś tu nie pasuje
do reklam operatorów ;)
>to dziala. Jak ten problem rozwiazac wskazal pan John M. Keynes, tworca
>interwencjonizmu, ale coz - najpierw pan kolodko i miler oraz reszta naszego
>(nie)rzadu musialaby poznac podstawy ekonomii.
Tia. Teraz w drugą stronę. Zarabiam 1000 jednostek z czego w ciągu
miesiąca kupuję między innymi np. 20 chlebów po 2 jednostki. Teraz
dostaję 500 jednostek podwyżki (ale wcale nie wzrasta moja
produktywność ani ILOŚĆ wyprodukowanych przeze mnie dóbr). I co się
okazuje? Wcale nie kupuję więcej chlebów, ale sprzedawca i producent
wie, że średnia płaca wzrosła o 50%. Podnosi cenę chleba do 3
jednostek, daje swoim pracownikom 50% podwyżki, oni za to dzwonią
przez komórki, ale wcale nie więcej, więc skoro mają więcej kasy, to
są skłonni zapłacić więcej to operator też podnosi cenę.
Też prosty mechanizm. Wiesz jak się nazywa?
>I bardzo dobrze. Wtedy na ich miejsce przyszliby nie pseudomanagerowie, a ludzie
>ktorzy rozumieja co i jak.
No to do dzieła. Gdzie oni są? Przecież takie bezrobocie, takie luki
na rynku, tylu doświadczonych pracowników czeka na ofertę.
> Teraz dobre firmy padaja bo nie wytrzymuja
>konkurencji z tymi "zlymi", ktore kosztem jakosci i pracownikow psuja rynek,
>zarazem podcinajac galaz na ktorej same siedza.
Dobre firmy są dobre, jak wytrzymują konkurencję. Jak padają a jakieś
inne zostają, to znaczy, że upadające nie były dobre - nie potrafiły
dostosować się do otoczenia i wykorzystać swoich szans.
--
Pozdrawiam,
Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
GG 2122; ICQ#: 64457775
e-mail Rot13 coded
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.03 07:36 Michał Gancarski
- 21.03.03 07:43 Michał Gancarski
- 21.03.03 07:45 Michał Gancarski
- 21.03.03 08:45 Roman Kubik
- 21.03.03 09:21 Roman Kubik
- 21.03.03 09:24 Nina M. Miller
- 21.03.03 09:19 krzysztofsf
- 21.03.03 13:29 Flyer
- 21.03.03 13:54 LL
- 21.03.03 22:33 Kyniu
- 21.03.03 23:04 Kaizen
- 22.03.03 01:28 Kyniu
- 22.03.03 08:01 Nina M. Miller
- 22.03.03 12:40
- 23.03.03 11:28 Jacuo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=