PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawcow
  • Data: 2003-03-19 10:40:23
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawcow
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia, a bylo to w Tue, 18 Mar 2003 21:46:03 +0000, pewien Nina M. Miller
    napisał/a:

    > to chyba tylko jak pracuja na czarno i za granica swojaego wlasnego kraju.
    > bo koszty pracy w polsce (legalnej, a wiec z zusem, podatkiem i tysiacem
    > innych rzeczy) sa bardzo wysokie. przegrywamy nawet z czechami i
    > slowakami.

    Wysokie koszty pracy, nie oznaczają, że to co ja mam prawo zarobić za to
    co JA UMIEM, ma iść do kasy państwa, lub mam dostawać mniej. Wiedza
    powinna być wszędzie ceniona tak samo, a skoro w Polsce jej nie umie nikt
    docenić..... To czas zmienić obywatelstwo.
    Life is brutal. Możę jakiś giertych, miler czy inny jeleń się obudzi w tym
    kraiku, jak zostanie sam.....

    Pozdrawiam
    Rafał
    P.S. Jak to było? Maksimum 30 lat, wyższe doktoranckie i minimum 20 lat
    doświadczenia z super prezencją? Za 800 brutto oczywiście........ :>