PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawcow
  • Data: 2003-03-19 21:46:33
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawcow
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    =?iso-8859-2?q?=22Rafa=B3=22?= <k...@g...ox.pl> writes:

    > Pewnego dnia, a bylo to w Tue, 18 Mar 2003 21:46:03 +0000, pewien Nina M. Miller

    > Wysokie koszty pracy, nie oznaczają, że to co ja mam prawo zarobić za to
    > co JA UMIEM, ma iść do kasy państwa, lub mam dostawać mniej. Wiedza

    no to rob rewolucje spoleczna, niech rzund obnizy koszty pracy i
    zmniejszy obciazenia....

    > powinna być wszędzie ceniona tak samo, a skoro w Polsce jej nie umie nikt
    > docenić..... To czas zmienić obywatelstwo.
    > Life is brutal. Możę jakiś giertych, miler czy inny jeleń się obudzi w tym
    > kraiku, jak zostanie sam.....

    moze. predzej jednak scenariusz bedzie taki: ludzie coskolwiek
    umiejacy i coskolwiek warci wyemigruja (na stale badz czasowo za
    praca) a to co zostanie w kraju, to bedzie bida z nedza i polska sie
    osunie w objecia trzeciego swiata, takiego kraiku bananowego, gdzie
    rzadzi oligarchia kolesi, oiplywajaca w pieniadze i dostatki, a cala
    reszta ludnosci (jakies 99%) klepie biede i umiera glodem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net