PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawcówRe: Chore wymagania pracodawców
  • Data: 2003-03-19 14:57:26
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anorax" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b575ld$2ik$1@news.polbox.pl...
    > Zastanawia mnie tylko jedno w dzisiejszych czasch na polskim rynku
    > pracy.Zastanawia i smieszy troche zarazem.Bo jak spoglądam nieraz na
    > ogłoszenia w sprawie pracy i widze jakie wymagania niektórzy pracodawcy
    > stawiaja przez ewentualnymi pracownikami to padam.

    To po prostu wynika z rynku pracy.
    Jesli jest ok. 20% bezrobocia, to pracodawcy moga
    se pozwolic na wiele.
    Pretensje kierowc nalezy nie do pracodawacow lecz
    do premiera, prezydenta - bo akurat ci dzentelmeni (stojacy
    na czele wladzy wykonawczej) sa odpowiedzialni za obecna
    sytuacje na rynku pracy.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)