PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców
  • Data: 2003-03-19 21:42:51
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Anna" <a...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net>

    > No wąłsnie a gdzie te pieniążki płyną? Ubezpieczenie zdrowotne - żeby np

    do budzetu.
    stamtad najwiecej idzie na ZUS, na KRUS, na rozne agencje panstwowe,
    na diety poselskie, na kolesi co ich trzeba na stolkach umiescic, na
    doplaty do nierentownych panstwowych molochow, jak np. spolki
    weglowe....
    dlugoby wyliczac.

    > Ubezpieczenie spoleczne - kto mi odda moje pieniązki na emeryturkę jak nie
    > będzie miał je kto w przyszłości zarobic?

    nikt.
    system taki ubezpieczen jaki w polsce jest rypnie sie juz niedlugo.
    niech no tylko osiagniemy deficyt budzetowy ok. 60%. (blisko juz
    jest).
    nstapi wtedy krach finansow publicznych i bedzie FIGA.

    zaden system, w ktorym na 3 bioracych swiadczenia placi tylko jeden
    pracujacy nie ma szans sie dluzej utrzymac.
    o ile nie nastapi cud jakis (czytaj, kolejne rzady naprawde nie
    zreformuja finansow publicznych) to bedzie krach panstwa.

    ot popatrzmy na taka argentyne, zmierzamy w tym kierunku.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net