PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców
  • Data: 2003-03-19 15:53:49
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net>

    > to chyba tylko jak pracuja na czarno i za granica swojaego wlasnego
    > kraju.
    > bo koszty pracy w polsce (legalnej, a wiec z zusem, podatkiem i
    > tysiacem innych rzeczy) sa bardzo wysokie. przegrywamy nawet z
    > czechami i slowakami.

    No wąłsnie a gdzie te pieniążki płyną? Ubezpieczenie zdrowotne - żeby np
    ,miec dobrze wyleczone zęby , płaci sie prywatnie, operacje płacimy
    prywatnie, leki drogie jak cholera.

    Ubezpieczenie spoleczne - kto mi odda moje pieniązki na emeryturkę jak nie
    będzie miał je kto w przyszłości zarobic?

    Kto ustala te koszt ????????????? I kto je wykorzystuje????

    Wolałabym sobie za to ubezpieczenie gdzies wykupić.

    Ania