PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-15 21:05:28
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dieter" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bhjejo$169$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Aby placic podatki trzeba miec z czego to po pierwsze.

    Podmiot zajmujacy sie produkcja zarabia, wiec ma na podatki, ale ze w Polsce
    podatki + swiadczenia na rzecz panstwa od kazdego zatrudnionego pracownika
    moga wykonczyc najlepiej rozwijajaca sie firme, to juz nawet dziecko wie

    > Placic nie ma z czego bo ludzie nie maja pracy.

    Hmmmm... najwieksze podatki placa firmy i osoby duuuzo zarabiajace. Maja na
    podatki, ale pracownikow nie oplaca sie zatrudniac, bo panstwo sciaga
    niesamowite pieniadze od kazdej zatrudnionej osoby.

    > Nie maja pracy bo nie ma gdzie pracowac.

    Przestan... Praca jest. Ale nie kazdy ma wystarczajace kwalifikacje, zeby ja
    wykonac.

    > Nie ma gdzie pracowac bo madrale twojego pokroju rozkradly za lapowki
    czyt.
    > kupili za 10% wartosci firmy i wypierdolili ludzi na bruk odsprzedajac ta
    > firme za kwote powiedzmy 5 razy wieksza oglaszajac przy tym upadlosc
    firmy.

    Hmmm... Raczej ktos zaglosowal na taki a nie inny rzad.

    > Takze nie pierdol mi tu studenciku, ze masz pojecie o ekonomii bo chyba
    sam
    > Grzesiu Kolodko cie nauczal i teraz widac tego efekty.

    Slownictwo

    Kania