PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o PolsceRe: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-15 22:54:11
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Nie porownuj prosze tak duzego kraju na dorobku jakim jest Polska z
    > Finlandia.
    To z kim mam porownac? Z Bamako czy z Rosja albo Estonia?

    > Moze lepiej popatrz na Irlandie
    Irlandia dostala gigantyczne subwencje z EU, podatek od osob fizycznych jest tam
    zdaje sie 20% i 42%, dla firm jest liniowy

    > czy Hiszpanie.
    To jest akurat kraj z gigantycznym biznesem turystycznym

    > Poza tym popatrz tutaj:
    > http://www.stat.fi/tk/tp/tasku/taskue_sosiaaliturva.
    html

    --
    "The biggest cause of trouble in the world today is that the stupid people are so
    sure about things and the intelligent folks are so full of doubts." - Bertrand

    TinyDB - perl 'more-than-flatfile-database':
    http://search.cpan.org/author/DADAMK/MLDBM-TinyDB-0.
    20/
    for perl/tk example of use look:
    http://www.i7.com.pl/soft/