PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-15 21:44:59
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter wrote:
    > Aby placic podatki trzeba miec z czego to po pierwsze.
    >
    > Placic nie ma z czego bo ludzie nie maja pracy.
    >
    > Nie maja pracy bo nie ma gdzie pracowac.

    Popatrz. A jak chcialbym zalozyc wlasna DG to na dzien dobry place 650 zl
    miesiecznie na ZUSy itp.
    Dodajmy jeszcze do tego koszt rachunku bankowego + biuro rachunkowe. Te
    rzeczy musisz miec.
    Na dzien dobry koszt wejscia na rynek pracy to 750-800 zl (lekko liczac) -
    musisz to placic czy zarobisz czy nie
    Wszystko co ponad te kwote - idzie do ciebie.
    Teraz z drugiej strony - koszty pracodawcy.
    Dajemy pracownikowi do lapki 1540 zl - koszt dla pracodawcy - 2250 zl
    http://podatki.elfin.pl/?id=podatki/kalkulatory//kal
    k_podatkowy.html
    a te pieniedze musi najpierw zarobic.
    Pomijam juz inne koszty

    Dobrze jak juz doszlismy ze jest ciezko i drogo to wychodzi to odpowiedz mi
    DLACZEGO tak drogo jest.
    Nawet jesli odwazysz sie na wlasna DG to skad wezmiesz kredyt? Dlaczego w
    innych panstwach to lepiej dziala?
    Prosze wytlumacz mi nie mieszajac w to obcego kapitalu, Zydow i kogo tam
    jeszcze dlaczego sa tak wysokie koszty pracy u nas.
    Oraz co w zamian za to taki podatnik dostaje. No bo jak placi to chyba
    powinien coz w zamian miec?

    > Takze nie pierdol mi tu studenciku, ze masz pojecie o ekonomii bo
    > chyba sam Grzesiu Kolodko cie nauczal i teraz widac tego efekty.

    Grzes Kolodko to naucza Tygryski w Kozminskim w Warszawie.
    Zreszta Kolodko to ekonomista ludzi twojego pokroju i twoich pogladow. Ja
    sie z nim nie poczuwam zupelnie.

    > Poczytaj sobie lepiej Super Express bo masz za malo synaps w twojej
    > pale zeby pouczac innych.

    Madrala sie odezwal. Cos jeszcze ciekawego napiszesz?
    Napisz mi w ktorym momencie "pierdolilem" obnazajac swoja niewiedze?