PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
  • Data: 2002-05-09 22:22:19
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko ze zarzadzanie HR jest tylko w wielkich korporacjach i duzych firmach.
    > Poza jest to mloda dziedzina zarzadzania/psychologii.

    Pracodawca musi się znać na wszystkim, wystarczy by nie znał się na jednej
    rzeczy i zrobił jeden błąd. Zawsze twierdziłem, że polscy pracodawcy to
    niedouczeni ściemniacze. A jak nie to fora ze dwora, niech plajtuje, dla mnie
    pracodawcy z gęby śmierdzi rano jak każdemu.

    > I takie male pytanko, czy wyjechalbys do USA pracowac??

    To zależy tylko od jednego czynnika - kasy. Jako prezes GM mogę już się pakować.
    Reflektuję ewentualnie na dyrektora wykonawczego innej porządnej firmy. Moje
    umiejętności i efekty mojej pracy można kupić, ale trzeba zapłacić pieniążki.